.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو هیات رییسه مجلس: لاریجانی با رای بالایی رییس مجلس می‌ماند

ايسنا: یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری انتخابات هیات رییسه مجلس در هفتم خرداد، گفت که مطمئنا علی لاریجانی مجددا با رای بالای نمایندگان رییس مجلس خواهد ماند.
سید شریف حسینی در ارزیابی از عملکرد هیات رییسه مجلس در یک سال گذشته، خاطرنشان کرد: معمولا سال اول فعالیت هیات رییسه از مشکل‌ترین سال‌هاست زیرا تنظیم برنامه، هماهنگی‌ها و برخی کارها از جمله اسکان نمایندگان و مسائلی از این قبیل کار سنگینی است. اعضای هیات رییسه هم زحمات خود را کشیده‌اند و تلاش‌های خوبی داشته‌اند، حالا این نمایندگان هستند که باید عملکردشان را ارزیابی کنند.
وی افزود: انتخابات هیات رییسه مجلس با رای تک تک نمایندگان انجام می‌شود و ما اعضای هیات رییسه به آرای نمایندگان و هر آنچه آنها انتخاب کنند احترام خواهیم گذاشت. اگر انتخاب مجدد همین هیات رییسه اتفاق بیفتد با تمام توان ادامه کار می‌دهیم و اگر هم کسان دیگری انتخاب شوند کمک می‌کنیم تا بتوانند موفق باشند.
حسینی با بیان اینکه مطمئنا تغییری در ریاست مجلس انجام نمی‌شود، خاطرنشان کرد: اگر کسی هم داوطلب ریاست باشد مطمئنا آقای لاریجانی با رای بالایی رییس مجلس خواهد ماند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 31 ارديبهشت 1392
بله با این نمایندگان دلسوز وملت ونظام باید هم رئیس مجلس بمونه....کارشون شده چوب لای چرخ دولت گذاشتن ...اقایون نمایندگان این ملت بخاطر رئیس جمهور بشما رای دادن تا در مجلس یار و یاورش باشین نه اینکه دنبال رئیس مجلس بیفتین وملت رو فراموش کنین ... وای بحال شما و وجدان شما.....ممنون از شمال

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.